Tour Transalp 2018 - Road Bike Race Tisk Email
Napsal uživatel Martin
MONDAY, 08 OCTOBER 2018 15:10

Tour Transalp 2018 (Road Bike Race)

24. – 30.6.2018 .... Brixen – Riva Del Garda

7 etap, 820 km, 17 739 m nastoupáno

Zúčastnily se 2 spřízněné týmy oddílu Tigi-shu ….. Honahor A (Míra Drobník & Jan Konrád) a Honahor B (Martin Ženíšek & Jiří Valeš)

Autentický deník z WhatsApp skupiny Transalp Friends – Honahor B:

Den 1. Brixen – St. Vigil (89 km, 2299 m)

Honahor B tým for Vítek: dneska to byla rozjezdová 3* etapa, ale na začátku byly i pěkné stojky 15-16%. Počasí vyšlo ideálně a super atmosféra závodu. Tým namotivovaný na další etapy - od zítřka už začnou 4* (kdyby náhodou někomu přišel dnešek málo...:). Foto z Passo Gardena. Moc dík všem za podporu. Ženda & Jiří

Den 2. St. Vigil – Sillian (132 km, 2697 m)

HnH B for Vítek: posíláme hromadu pozitivní energie Vítkovi do IKEMu a dál držíme všechny palce. Dnešní 4* etapa byla těžší přes 4 sedla... 131 km/2600 m+ - 2 byly stojky zase 14-16%. Zatím to stále jde, i když už trochu, kupodivu, bolí nohy. A dokonce jsme se dnes o něco zlepšili v celk. pořadí. Počasí vychází perfektně. Zítra nás čeká další 4* - passo Giau. Dáme do toho zase všechno. Dík moc za podporu. Ženda & Jirka

Den 3. Sillian – Fiera Di Primiero (134 km, 2701 m)

HnH B for Vítek: další dávka poz. energie pro Vítka. Snažíme se, ale rychleji to už moc nejde. Dneska to na Giau (nejvyšší vrchol závodu) trošku zatahalo - celkem 133 km/skoro 2700 m. Nohy a záda dostávají zabrat, ale pořád to nějak jde. Co ještě překvapilo - v nižších polohách a samozřejmě do kopce teplota až 35°C! Další etapy jsou na jih, tedy se máme na co těšit a vysokých teplot se opravdu bojíme. Zítra opět 4* etapa a pak přijdou 2x 5*! Už se nemůžeme dočkat...:) Děkujeme moc za podporu. Ženda & Jirka

Passo Giau

Den 4. Fiera Di Primiero – Crespano Del Grappa (98 km, 2407 m)

HnH B for Vítek den čtvrtý: stále se snažíme, ale jde to čím dál hůře. Nicméně další plnohodnotná dávka energie pro Vítka poslána. Etapa byla kratší (103 km/2300 m), ale hlavní kopec Monte Grappa byl cca 25 km dlouhý a  prošpikovaný 14-17% stojkami. Naštěstí nebylo moc vedro - max. 30°C dole a pak začala teplota klesat. Docela dost už bolí nohy. Zítřejší první 5* etapu si určitě užijeme. Má být hodně teplo. Moc dík za podporu. Ženda & Jirka

Passo Monte Grappa

Den 5. Crespano Del Grappa – Trento (149 km, 3117 m)

HnH B for Vítek den pátý: dneska min. stejně energie pro Vítka  jako včera, spíše o něco víc (150 km/3100 m). Vítku, drž se! Začalo se podobně jako včera z kopce, ale všichni jeli opatrněji po včerejším karambolu elity v tunelu. A pak hned první passo Foza (900 m výstup) - docelo to ještě šlo. Počasí k nám bylo milosrdné - okolo 20°C. Po rychlém, ale opatrném sjezdu následovala hlavní hvězda dne - passo Valbona (1500 m výstup na 22 km!). Pro našince docela dlouhé a řádně zatahalo za nohy, které toho mají již dost. Nicméně pořád jedeme, stihli jsme limit a zítra se popereme s další 5*- passo Manghen. Dík všem za neuvěřitelnou podporu - žene nás dopředu. Ženda & Jirka

Den 6. Trento – Kaltern Am See (116 km, 3003 m)

HnH B for Vítek: Vítku, bylo to dnes hodně těžké (117 km/3100 m), ale dali jsme to a energii jsme express poslali. Drž se! Počasí dnes vymodlené, resp. jsme měli z pekla štěstí - okolo 20°C. Začali jsme hned do kopce, aby se to nepletlo a přes dvě 300-metrové "terénní vlny" jsme se dostali pod dnešní Cima coppi - Manghen (16 km/1400 m), ale opravdu ostré stoupání celou 2. půlku. Pak další 300 metrová terénní vlna, sjezd do údolí, kde už bylo 32°C a poslední brutální 200 metrů výjezd do cíle... Ještě zvládnout zítra poslední etapu - sice lehčí, ale tentokrát nám motlitby na počasí nepomohou. Všechny zdravíme a děkujeme za podporu. Ženda & Jirka

Den 7. Kaltern Am See – Riva Del Garda (102 km, 1515 m)

HnH B pro Vítka: dali jsme tooooooo!

HnH B for Vítek: pár fotek z poslední etapy. Sice kratší a méně kopců, nicméně ve 2. půlce mi to ukázalo až 38,9°C pod posledním "výšvihem". Tedy zase trochu jiná dimenze a opět slušná dávka energie pro Vítka. Drž se! Přikládám i foto našich "vítězných strojů", které nás ani jednou nenechaly ve štychu. Všem moc dík za podporu, opravdu moc nám to pomáhalo celý týden. Ženda & Jirka t.č. stále přehlceni endorfiny...:)